Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).

ШҚУ-да «STEM-білімге интегративті көзқарас» атты халықаралық онлайн вебинар өтті

С.Аманжолов атындағы ШҚУ-да үш елдің – Қазақстан, Ресей және Финляндия өкілдерінің қатысуымен университет ұйымдастырған «STEM-білімге интегративті көзқарас» атты екі күндік халықаралық онлайн вебинар өтті.

Қазақстан, Ресей және Финляндия жоғары оқу орындары мен мектептері педагогтерінің (270-тен астам адам) онлайн вебинар жұмысына жаппай қосылуы, олардың спикерлерге қатысты белсенділігі болашақта тәлімгерлерді және өзгеретін еңбек нарығын қанағаттандыратын нәтижелерге қол жеткізу мақсатында STEM-білім беру жаңашылдарының озық тәжірибесін таратуда, педагогтердің біліктілігін арттыруда ерекше қажеттілікті растады.

Вебинарға қатысушылар арасында Хельсинки университеті (Финляндия), Оңтүстік Федералдық университет (Ресей), Белгород мемлекеттік ұлттық зерттеу университеті (Ресей), Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті (Нұр-Сұлтан қ.), М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті (Шымкент қ.), Назарбаев Зияткерлік мектептері (Нұр-Сұлтан қ.), Назарбаев Зияткерлік мектептері (Шымкент қ.), С. Аманжолов атынлағы ШҚУ (Өскемен қаласы) бар.

– Соңғы жылдары педагогикалық қоғамдастықтың STEM-оқыту тәсілдеріне деген ерекше қызығушылығы байқалады. Жаратылыстану-ғылыми пәндерге қатысты жобалық оқыту мен үлкен нәтижелілікті айқын көрсететін әдістердің ерекшелігі пәнаралық құзыреттілікке бағытталған және қазіргі заманның нақты сын-қатерлеріне жауап беретін оқу процесін ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Бүгінгі вебинар Финляндия, Ресей және Қазақстан ғалымдары мен педагогтері үшін диалог алаңы болып табылады, оны өткізу үшін негіз Эразмус+ "STEM-бағыттағы мұғалімдерді даярлаудың интеграцияланған тәсілі" халықаралық жобасына елдердің бірлескен қатысуы болды. Түрлі елдердің тәжірибесі ұлттық білім беру жүйелерін және оқушылар мен студенттерді пәнаралық интеграцияланған оқытудың тәсілдерін жақынырақ білуге мүмкіндік береді. Құрметті әріптестер, халықаралық вебинарға жемісті жұмыс және серіктес жоғары оқу орындарында STEM-білім беру тәжірибесімен алмасу бойынша белсенді диалог алаңын құруды тілеймін, – деді С. Аманжолов атындағы ШҚУ ректоры М.Ә. Төлеген. 

– 2019 жылдан бастап Еуропалық Одақтың, Ресей Федерациясының және Қазақстан Республикасының төрт елінің қатысуымен Erasmus+ "STEM-бағыттағы мұғалімдерді даярлаудың интеграцияланған тәсілі" бағдарламасы бойынша ауқымды жобаны іске асыру басталды. Жобаның мақсаты экономика мен ғылыми білімнің заманауи қажеттіліктеріне сәйкес серіктес университеттерде STEM бағыты бойынша оқытушыларды даярлау сапасын арттыру болып табылады. Жоба идеясын бүкіл әлемдегі жоғары білім беру жүйелеріндегі басымдықтардың бірі деп санауға болады. Жоба серіктестерінің консорциумы 10 толық құқылы мүшеден және 5 қауымдасқан серіктестен тұрады.  Бүгінгі күні жобаның орнықтылығын және мектептер мен колледждердің оқытушылары мен педагогтерінің стем-білім туралы хабардар болуын қолдау, жоба серіктестерімен оқыту вебинарларын өткізу, тәжірибе және үздік практикалармен алмасу үшін маңызды. Педагогикалық қоғамдастықты оқыту процесіне тарту тыңдаушылардың біліктілігін арттырып қана қоймай, қазіргі уақытта үлкен сұранысқа ие оқыту идеяларын кеңінен таратуға мүмкіндік береді. Қазіргі уақытта әлемде төртінші технологиялық революция жүріп жатыр: ақпараттың қарқынды ағындары, жоғары технологиялық инновациялар мен әзірлемелер біздің өміріміздің барлық салаларын өзгертеді. Қоғамның сұраныстары, жеке тұлғаның мүдделері де өзгеруде. Цифрландыру академиялық үдерістегі көптеген позицияларды қайта қарауға мәжбүр етті, киберпедагогика (цифрлық педагогика) дамуда. Робототехника, құрастыру, бағдарламалау, модельдеу, 3D-жобалау және т.б. – міне, енді бүкіл әлемнің қазіргі оқушыларын қызықтыратын нәрсе осы. Осы мүдделерді іске асыру үшін күрделі дағдылар мен құзыреттер қажет. Білу және білу ғана емес, сонымен қатар зерттеу және ойлап табу маңызды. Ғылым, математика, технология және инженерия сияқты негізгі академиялық салаларда бір уақытта даму қажет, оларды бір сөзбен біріктіруге болады – STEM (science, technology, engineering and mathematics), – деп хабарлады СД және ҒЖ жөніндегі проректор И.В. Ровнякова.

Вебинардың екінші күні модельдеу, робототехника, биология, география, астрономия бойынша бағдарламалау мәселелері қарастырылған.

– Вебинардың екінші күні STEM-білім беру контексіндегі қызықты жобалық шешімдер ұсынылды, әртүрлі жұмыстар көрсетілді, алайда олардың барлығын STEM-тұжырымдамасы және жобалық оқыту құзыреттеріне жоғары сұраныс біріктірді. Л. Гумилев атындағы ЕҰУ, Нұр-Сұлтан қаласының НЗМ әріптестері оқушыларды World Robot Olympiad (WRO) робот техникасы бойынша халықаралық олимпиадаларға дайындау тәжірибесімен бөлісті, Белгород мемлекеттік университетінің үлкен ұйымшыл командасы STEM-оқытуды ұйымдастыруда тәлімгерлік парадигмасы арқылы өз зерттеулерінің жүйелілігін, сабақтастығын көрсетті. М. Әуезов атындағы ОҚУ ғалымдарының жетекшілігімен Шымкент қаласындағы НЗМ мұғалімдері STEM-ді информатикада қолдану тәжірибесін көрсетті, – деді Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологиялар кафедрасында.

Компьютерлік модельдеу және ақпараттық технологиялар кафедрасының жас зерттеушілері Марал Толықбаева мен Қалдыгүл Сарбасова әзірлеген жаратылыстану пәндерінің мұғалімдеріне арналған Stepik.org платформасындағы STEM-оқыту контексінде екі тілдегі (қазақ және орыс) курстың ЖАОК анонсы үлкен қызығушылық тудырды.

Вебинар барысында осы курсқа жазылу үшін шағын сауалнама ұйымдастырылды. 5-10 минут ішінде базада ШҚУ курсы арқылы оқуға ниет білдірген 100-ден астам вебинар тыңдаушысы тіркелді.

Вебинарға қатысушылар атап өткендей, қазіргі білім беруде STEM-құзыреттілікке жоғары сұраныс бар деп сеніммен айтуға болады.

Баспасөз қызметі

Қазақ
× You found a Typo