Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).

ШҚУ және Томск мемлекеттік педагогикалық университетінің ғалымдары студенттерге бірлескен дәріс өткізді

С.Аманжолов атындағы ШҚУ-да Томск мемлекеттік педагогикалық университетінің (РФ) профессоры, педагогика ғылымдарының докторы Светлана Ивановна Поздеева мен С. Аманжолов атындағы ШҚУ Педагогикалық білім кафедрасының доценті, п.ғ.к. Наталья Ивановна Бенеш студенттер үшін ашық дәріс өткізді.

Дәріс "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі" және "Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу" мамандықтарының студенттеріне қазіргі заманғы мектепке дейінгі және бастауыш білім беру бағдарламаларының негізгі идеяларын құрайтын жүйелі-әрекеттік және коммуникативтік тәсілдер негізінде сабақты/сауаттылықты оқыту сабағын ұйымдастыру мәселесі бойынша оқылды.

Сабақтың тақырыбы: "Заманауи сабақты/сауаттылыққа оқыту сабағын ұйымдастырудың ерекшеліктері".

Мақсаты: сауаттылықты оқыту кезеңінде оқу және жазу әрекеттерін игеру процесінде, студенттердің іс-әрекетін ұйымдастыру процесінде жүйелік-іс-әрекеттік және коммуникативті тәсілдерді жүзеге асырудың ерекшеліктерін қарастыру.

Студенттер аталған мәселе бойынша ресейлік ғалым-әдіскерлердің әдістемелік жүйесімен танысуға мүмкіндік алды.

Дәріс барысында білім алушылар Д.Б. Эльконина, Л. Занкова, В.В. Репкина, В.Г. Горецкий, Н.Г. Агаркова және т.б. жүйелі-әрекеттік тәсіл идеяларын іске асыру тәсілдерімен танысты, білім алушылардың оқу белсенділігін дамытудың түрлі тәсілдеріне: репродуктивті, конструктивті және зерттеушілік тәсілдеріне назар аударды.

Сабақ барысында қазіргі заманғы букварьлар авторларының қандай тұжырымдаманы ұстанатындығына қарамастан, орыс тілінде оқитын балаларды сауаттылыққа оқыту жүйесі біртұтас психофизиологиялық және лингвистикалық негізге ие және сауаттылықты оқытудың дыбыстық аналитикалық және синтетикалық әдісінің қағидаларын ұстанатыны атап өтілді.

Қорытындылау кезеңінде студенттер 6-7 жастағы балалармен сабақтарда қызмет теориясын жүзеге асыруда әртүрлі тәсілдерді тапқандарын, ОӘК-де (оқулықтарда) жүзеге асырылған сауаттылықты оқытудың әртүрлі жүйелері туралы түсініктерін және қазақстандық білім беру жүйесіне қарағанда Ресей мектептерінде оларды таңдау мүмкіндіктерін кеңейткенін атап өтті.

Дәріс соңында студенттер бірлескен интерактивті сабақтар форматында одан әрі ынтымақтастық туралы тілек білдірді.

Педагогикалық білім беру және менеджмент кафедрасы

 

Қазақ
× You found a Typo