Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).

5В010100 - Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Шифр – Мамандығы 5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Мамандықтың мақсаты мен міндеттері

Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің кәсіби іс-әрекетінің типтік міндеттері болып:

  • туғаннан 6 жасқа дейінгі балаларды оқыту және тәрбиелеудегі жалпы білім беру бағдарламасының негізгі мазмұнының талаптарына сәйкес мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру деңгейі;
  • мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту және қалыптастыруда қоғамның әлеуметтік сұранысын орындау;
  • балаларды мектепке даярлау;
  • озық педагогикалық технологияларды меңгеру және оны тәжірибелік іс-әрекеттерде енгізу.
Біліктілігі

Мамандық түлектерінің кәсіби іс-әрекет аймағы – білім беру саласы: туғаннан 6 жасқа дейінгі балаларды оқыту және тәрбиелеудегі жалпы білім беру бағдарламасының негізгі мазмұнының талаптарына сәйкес мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту, тәрбиелеу және қалыптастыру.
Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу бакалавры келесі қызметтерді қамтиды:

  • мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісі;
  • педагогикалық колледж оқытушысы;
  • білім беру басқармасы департаментінің жетекші маманы;
  • педагогикалық мамандардың біліктілігін арттыру институтында мектепке дейінгі тәрбие бойынша маман.

Түлектердің кәсіби іс-әрекет нысаны: білім беру мекемесі, мектепке дейінгі мекеме, шағын орталық, педагогикалық колледж, білім беру басқармасы департаменті, біліктілікті арттыру институты.

Кәсіби іс-әрекет пәні: мақсаты, міндеті, мазмұны, оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру формасы, нәтижесі, Қазақстан Республикасының білім беруін дамыту тұжырымдамасының талаптарын жүзеге асыру жолдары.

Білім беру траекториясы

Мектепке дейінгі даярлық тобының тәрбиешісі

Мектепке дейінгі ұйым әдіскері

Әрбір траекторияның бірегейлігі

Оқыту нәтижесінде педагог келесі белгілерді игереді: мектепке дейінгі білім беру мекемесінің тәрбиешісін даярлау, мектепке дейінгі білім беру сатысынан мектепке бару кезеңі барысында балалардың дамуы мен сабақтастық бағдарламасының мазмұны, құрылымы жайында арнайы білімдер жүйесі.

Оқыту нәтижесінде түлектер келесі құзыреттіліктерді меңгереді: әдістемедегі жаңашылдық, оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыра алу және әдістемелік жұмыспен жұмыс жасау біліктілігі, педагогтерге әдістемелік көмек беру, әдістемелік семинар жүргізу, ашық сабақтарды ұйымдастыру, әдістемелік құжаттарды жүргізу.

Әрбір траектория бойынша оқыту нәтижесі

«Мектепке дейінгі даярлық тобының тәрбиешісі» траекториясы:

Білу: тәрбиелеу, оқыту, мектеп жасына дейінгі балалардың даму заңдылықтары мен ғылыми-теориялық негіздері

Игеру: психологиялық-педагогикалық ғылыми зерттеулерде заманауи әдіс-тәсілдерді қолдану, алынған материалдарды өңдеу тәсілдерін меңгеру.

Мектеп жасына дейінгі және даярлық тобы балаларының экологиялы, экономикалық, эстетикалық, әлеуметтік, физикалық, адамгершілік, интеллектуалды тәрбиелеу және дамыту дағдысын меңгеру.

«Мектепке дейінгі ұйым әдіскері» траекториясы:

Даму мен жаңарту келешегі, оқыту мен тәрбиелеу, теория мен практика, дамыту мен жүйелеу ерекшеліктері және негізгі компоненттерін білу.

Мектеп жасына дейінгі балалардың даму заңдылықтарын көрсету, балалардың әр іс-әрекеттерінің психологиялық құрылымын аша білу.

Мектепке дейінгі мекеменің оқу-тәрбие үрдісін жүзеге асыру және өңдеу дағдысын меңгеру.

Мамандық түлектерінің білім деңгейіне қойылатын талаптар
(Дублиндік дескрипторлар негізінде)
  1. Білу және түсіну: орта жалпы білім беру негізінде қалыптасқан білімдерін көрсету және түсіну және білім алмастырумен байланысты белгілі бір қырларын білу;
  2. Білім мен түсінікті қолдану: мамандығына немесе еңбек іс-әрекетінде кәсіби бағыты жайында өз білімін қолдана алу, мәселені шешу жолдарын қарастыру мен негіздей алу құзыреттілігінің болуы.
  3. Пікір айту: әлеуметтік, ұлттық және ғылыми ойларды ескере отырып пайымдау үшін ақпараттарды жинақтау және талдау;
  4. Коммуникативті қабілеттілік: мамандарға және маман емес тұлғаларға идеяларды, ақпараттарды беру, мәселерді шешу жолдарын көрсету;
  5. Оқуға қабілеттігі: жоғары дербестік деңгейімен оқуды жалғастыру іскерлігі.
× You found a Typo