Шифр – Мамандығы | 5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу |
---|---|
Мамандықтың мақсаты мен міндеттері | Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісінің кәсіби іс-әрекетінің типтік міндеттері болып:
|
Біліктілігі | Мамандық түлектерінің кәсіби іс-әрекет аймағы – білім беру саласы: туғаннан 6 жасқа дейінгі балаларды оқыту және тәрбиелеудегі жалпы білім беру бағдарламасының негізгі мазмұнының талаптарына сәйкес мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту, тәрбиелеу және қалыптастыру.
|
Түлектердің кәсіби іс-әрекет нысаны: білім беру мекемесі, мектепке дейінгі мекеме, шағын орталық, педагогикалық колледж, білім беру басқармасы департаменті, біліктілікті арттыру институты. |
|
Кәсіби іс-әрекет пәні: мақсаты, міндеті, мазмұны, оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру формасы, нәтижесі, Қазақстан Республикасының білім беруін дамыту тұжырымдамасының талаптарын жүзеге асыру жолдары. |
|
Білім беру траекториясы | Мектепке дейінгі даярлық тобының тәрбиешісі |
Мектепке дейінгі ұйым әдіскері |
|
Әрбір траекторияның бірегейлігі | Оқыту нәтижесінде педагог келесі белгілерді игереді: мектепке дейінгі білім беру мекемесінің тәрбиешісін даярлау, мектепке дейінгі білім беру сатысынан мектепке бару кезеңі барысында балалардың дамуы мен сабақтастық бағдарламасының мазмұны, құрылымы жайында арнайы білімдер жүйесі. |
Оқыту нәтижесінде түлектер келесі құзыреттіліктерді меңгереді: әдістемедегі жаңашылдық, оқу-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыра алу және әдістемелік жұмыспен жұмыс жасау біліктілігі, педагогтерге әдістемелік көмек беру, әдістемелік семинар жүргізу, ашық сабақтарды ұйымдастыру, әдістемелік құжаттарды жүргізу. |
|
Әрбір траектория бойынша оқыту нәтижесі «Мектепке дейінгі даярлық тобының тәрбиешісі» траекториясы: |
Білу: тәрбиелеу, оқыту, мектеп жасына дейінгі балалардың даму заңдылықтары мен ғылыми-теориялық негіздері |
Игеру: психологиялық-педагогикалық ғылыми зерттеулерде заманауи әдіс-тәсілдерді қолдану, алынған материалдарды өңдеу тәсілдерін меңгеру. |
|
Мектеп жасына дейінгі және даярлық тобы балаларының экологиялы, экономикалық, эстетикалық, әлеуметтік, физикалық, адамгершілік, интеллектуалды тәрбиелеу және дамыту дағдысын меңгеру. |
|
«Мектепке дейінгі ұйым әдіскері» траекториясы: | Даму мен жаңарту келешегі, оқыту мен тәрбиелеу, теория мен практика, дамыту мен жүйелеу ерекшеліктері және негізгі компоненттерін білу. |
Мектеп жасына дейінгі балалардың даму заңдылықтарын көрсету, балалардың әр іс-әрекеттерінің психологиялық құрылымын аша білу. |
|
Мектепке дейінгі мекеменің оқу-тәрбие үрдісін жүзеге асыру және өңдеу дағдысын меңгеру. |
|
Мамандық түлектерінің білім деңгейіне қойылатын талаптар (Дублиндік дескрипторлар негізінде) |
|