Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).

5В010800 - «Дене мәдениет және спорт»

МАМАНДЫҒЫ

5В010800 - «Дене мәдениет және спорт»

МАҚСАТТАР МЕН МІНДЕТТЕРІ

5В010800 - «Дене мәдениет және спорт» мамандығы бойынша бакалаврларды дайындауға арналған білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты:
- халықтың денсаулығын жақсарту үшін ғылыми және педагогикалық тапсырмаларды және проблемаларды шешуге қабілетті жаңа білім беру педагогын қалыптастыру;
- патриоттық рухында тәрбиелеу, Қазақстан халықтарының достығы, түрлі мәдениеттерге, дәстүрлер мен салт-жораларға құрметпен қарау;
- экологиялық, физикалық, этикалық, құқықтық мәдениет пен ойлау мәдениетін қалыптастыру;
- бакалавриатта оқыту;
- кәсіби қызметте қажетті іргелі білімді, дағдыларды және қабілеттерді қалыптастыру;
- дене шынықтыру және спорт бакалавры алған біліктілік талаптарына сәйкес мәдени-ағартушылық, басқарушылық және жоспарланған іс-шаралар.
5В010800 - «Дене шынықтыру және спорт» білім беру бағдарламасының түлегі кәсіптік қызмет түрлеріне сәйкес мынадай міндеттерге дайын болуы керек:
- тәрбие қызметі саласында: дене шынықтыру және бұқаралық спорт саласындағы педагогикалық қызмет денсаулықты жақсартуға, жаттығу арқылы дене тәрбиесін жетілдіруге, гигиеналық шараларды қолдануға және табиғаттың табиғи күштерін белсенді демалыстар мен демалыстар арқылы физикалық өнімділікті арттыру үшін пайдалану;
- ұйымдық және басқарушылық қызмет саласында: мектеп және мектепке дейінгі мекемелерде, техникалық және кәсіптік оқу орындарында, дене шынықтыру топтарында, балалар-жасөспірімдер спорт мектептерінде және спорт клубтарында, сондай-ақ жазғы спорт түрлері бойынша дене шынықтыру және денсаулық сақтау жұмысын ұйымдастыру сауықтыру лагерлері мен туристік лагерьлер;
- эксперименталды зерттеулер саласында: дене шынықтыру және спорт саласында дене шынықтыру және спорт саласында, зертханаларда, дене тәрбиесі топтарында, мектеп демалыс лагерінде және туристік мекемелерде, балалар спорт мектептерінде, дене шынықтыру және спортпен шұғылданатын спортшылар мен адамдарға арналған демалыс және сауықтыру клубтарында зерттеулер жүргізу.
- ұйымдастырушылық және технологиялық қызметте: оқу үрдісінде дене тәрбиесіндегі оқытудың жаңа технологияларын әзірлеу және енгізу, сондай-ақ студенттердің денсаулығына, жынысына, денсаулығына және денешынықтыру деңгейіне байланысты оңтайлы оқыту режимдерін таңдау мақсатында техникалық құралдар, тренажерлер. - жаттықтырушылық (спорттық) қызмет саласындағы:
а) дененің спорттық жетістіктерге дайындығының функционалдық, физикалық, техникалық-тактикалық, психологиялық, зияткерлік жағынан ғылыми негізделген жоспарлау, бақылау, түзету;
б) түрлі жастағы адамдар арасында моральдық және еріктілік қасиеттерді, патриотизмді тәрбиелеу. - білім беру саласындағы қызмет:
а) педагогикалық процестің заңдарын, заңдарын, қағидаларын, білім беру механизмдеріне сәйкес тәрбие жұмысын жүзеге асыру;
б) сабақтан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау;
в) нақты білім беру міндеттерін шешу (студенттер тобымен, осы сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдермен, ата-аналармен қарым-қатынас орнату).

БІЛІКТІЛІК СИПАТТАМАЛАРЫ

5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша бакалаврлардың кәсіби қызметінің салалары:
• дене шынықтыру және дене тәрбиесі пәнінің мұғалімі ретінде білім беру, тәрбиелік, спорттық, оргазмалық және рекреациялық жұмыстар жүргізу;
• мектепке дейінгі және мектептегі оқу орындарында, спорт мектептерінде спортта жаттықтырушы ретінде спорттық топтарда жұмыс ұйымдастыру және өткізу;
• оқу үрдісін ғылыми негізделген құралдармен және оқыту мен оңалту әдістерімен қамтамасыз ету;
дене шынықтыру мен спорт жарыстарын өткізу, жарыстар өткізу, спорттық іс-шараларды оқу орындарында, клубтарда, мекемелерде өткізу. 5В010800- «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша білім бакалаврының кәсіптік қызмет объектілері:
• мемлекеттік, қоғамдық, жеке білім беру ұйымдары, балалар спорт клубтары;
мемлекеттік органдар, дене шынықтыру және спорт басқармасы.
5В010800 - «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша бакалавриаттың кәсіптік қызметінің пәні дене шынықтыру, дене шынықтыру, спорттық дайындық, демалыс және оңалту жүйелерін енгізудің педагогикалық процесі болып табылады.

БІЛІМ БЕРУ ҮЛГІСІ

1) Дене шынықтыру мұғалімі, таңдалған спорт түріндегі жаттықтырушы
2) дене тәрбиесі мұғалімі

БІРЕГЕЙЛІ ӘРБІР ТРАЕКТОРИЯ

Жоғары дәрежеде калибрленген қызметкерлер құрамы
Университеттің және мамандықтың жеткілікті материалдық-техникалық базасы. Студенттер арнайы бағдарламаларда жұмыс істеуге және заманауи кәсіби деректер қорына, ақпараттық анықтама және іздеу жүйелеріне қол жеткізе алады; Оқу залдарында, компьютерлік сыныптарда және арнайы кабинеттерде барлық компьютерлерден білім берудің онлайн-ресурстарына тегін қолжетімділік бар, студенттер Wi-Fi арқылы кез келген уақытта жергілікті желіге және Интернетке қол жеткізе алады.
Заманауи спорт ғимараттарының базалық тәжірибесі.
ЖОО арасындағы ынтымақтастық туралы келісімді жүзеге асыру студенттердің белсенді қатысуымен ғылыми-әдістемелік семинарларға, конференцияларға мүмкіндік береді.

АРНАЛҒАН ТРАХЕКТОРҒА АРНАЛҒАН НӘТИЖЕЛЕРДІ ОҚУ

Тұсаукесерді өткізіңіз: қоғамның табиғатының әмбебап заңдары туралы, тарихи шартты білу, моральдық талаптар мен нормалар, көркемдік және көркем шығармашылықты қоғамдық тарихи құбылыс ретінде түсіну және қабылдау және оларды оқу үдерісінде пайдалану мүмкіндігі туралы; дене тәрбиесі, білім беру және оқыту және бәсекелестік процестердегі мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, құралдары, әдістері мен формалары, білім беру, рекреациялық және спорттық жұмыстар туралы.
Біліңдер: ғаламның ғылыми, философиялық, діни негіздері, адам денсаулығы мен тұтас қоғамы туралы өмірдегі дене шынықтыру мен спорттың рөлі туралы қамқорлықтың мақсаты мен мәні.
Өз білімі:
дене шынықтыру мен спортты тәрбиелеу, тәрбиелеу және рекреациялық маңызы туралы;
мораль саласында: Отанға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу және барлық халықтарды құрметтеу.

ОСЫ МАМАНДЫҚТАРДЫҢ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДЕҢГЕЙІН ТАЛАПТАРЫ (ДУБЛИНДЫҢ ҚАЗАҚСТАН РЕСУРСТАРЫ БОЙЫНША)

5В010800 - «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша бакалаврлар келесі салаларда негізгі біліктілікке ие:
1) ана тілі (қазақ / орыс тілі) - KK1
дене шынықтыру және спорт саласында жазбаша және ауызша (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) тұжырымдамаларын, ойларын, сезімдерін, фактілерін және пікірлерін білуге және түсінуге қабілетті, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік және мәдени контекстте лингвистикалық және шығармашылық өзара әрекеттеседі: оқу кезінде: жұмыс, үйде және бос уақытында.
2) шет тілдері - KK2 шет тіліндегі негізгі қарым-қатынас дағдыларына ие: дене шынықтыру және спорт саласындағы тұжырымдамаларды, ойларды, сезімдерді, фактілерді және пікірлерді ауызша және жазбаша түрде (тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу) түсіну және түсіндіру. әлеуметтік және мәдени контекст (білім беру және оқыту, жұмыс, үйде және бос уақытында). Медиация және мәдениетаралық дағдылар бар.
3) іргелі математикалық, жаратылыстану және техникалық білім - КК3 математикалық ойлау тәсілдерін (логикалық және кеңістіктік ойлау) және презентацияларды (формулаларды, үлгілерді, конструкцияларды, кестелерді, кестелерді) олардың кәсіби қызметінде қолдану; математикалық ойлауды күнделікті жағдайларда шешу үшін математикалық ойлауды дамыту және қолдану; дүниетанымды дəлелдерге негізделген мəселелер мен тұжырымдарды анықтауға, өздерінің білімдерін жəне əдістерін кәсіби проблемаларды шешу үшін қолдану үшін түсіндіретін білім мен əдістемелерді пайдалана алады.
4) компьютерлік оқыту - KK4 жұмысқа, бос уақытқа және коммуникацияға арналған заманауи ақпараттық технологияларды сенімді және сыни түрде қолдануға қабілетті, кәсіби қызметтегі Интернетті пайдалану арқылы ақпаратты қалпына келтіру, бағалау, сақтау, өндіру, ұсыну және бөлісу, қарым-қатынас жасау және Интернет желісінде бірлесіп жұмыс істейтін желілерге қатысу дағдыларын меңгереді;
5) оқыту - KK5 гуманитарлық пәндер (ғылымдар) саласындағы базалық білімді иеленеді, ой-өрісі кең ой-өрісі мен білімі бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді; үздіксіз оқыту қажеттілігін білетін, қол жетімді мүмкіндіктерді таба алады; жеке және топтарда уақыт пен ақпараттың тиімді басқарылуын қоса алғанда, өздерінің оқуын ұйымдастыруға және табанды түрде жалғастыруға қабілетті; кәсіби және жеке өсуге ұмтылу; күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларын иеленеді;
6) әлеуметтік оқыту (жеке, мәдениетаралық, азаматтық құзыреттілік) - KK6 қоғамдық және қызметтік өмірге тиімді және конструктивті түрде қатысуға мүмкіндік беретін мінез-құлықтың барлық түрлеріне, әсіресе әртүрлі қоғамдарда және қажет болған жағдайда жанжалдарды шешуге, қоғамдық өмірге білімге негізделген азаматтық өмірге толық қатысуға мүмкіндік береді саяси тұжырымдамалар мен құрылымдар мен белсенді және демократиялық қатысуға дайындық;
топта, отбасында, қоғамда, әлемде басқа адамның қабылдауын және түсінуін дамытуға қабілетті және оған құндылық ретінде қарау қабілетіне ие; әлемде өзара тәуелділікті түсіну сезімін дамыды; коммуникативтігі, қақтығыстарды болдырмау және жою мүмкіндігі; ымыраға келуге қабілетті, өз пікірін команданың пікірімен салыстыра алады; іскери этиканы сақтай алатын, мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын сақтауға қабілетті.
7) кәсіпкерлік экономикалық оқыту - КК7 экономикалық білім негіздеріне ие, менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б. туралы ғылыми түсінік бар;
экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін біледі және түсінеді;
идеяларды іс-қимылға айналдыра алатын, кәсіби мақсаттарға қол жеткізу үшін жобаларды жоспарлау және басқару, этикалық құндылықтарды түсіну;
адамдармен жұмыс істей алатын, клиенттермен өзара әрекеттесу саласындағы білімдерге, персоналды басқару, пайдаланушылармен өзара іс-қимыл жасау, рұқсат беру және уәкілетті органдармен жұмыс істеу, мемлекеттік өкілдермен жұмыс істеу;
құқықтық жүйенің негіздері мен Қазақстанның заңнамасын, қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын біледі;
8) мәдени жаттығу - КК8 Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін біледі; әртүрлі тәсілдер арқылы идеяларды, тәжірибелерді және эмоцияларды шығармашылық түрде білдіретін маңыздылығын түсінеді; әлемнің басқа ұлттарының дәстүрлері мен мәдениеттеріне төзімді, төзімділік мінез-құлқының түсінігін түсінеді және түсінеді, отандық нәсілшілдікке, ксенофобияға, экстремизмге және оларға қарсы әрекет етуге жол бермейді;
толерантты адам ретінде қалыптасады, басқа мәдениеттердің өкілдерін таниды, қабылдайды және түсінеді; білім алуға мүмкіндігі бар; төзімді, зияткерліктегі интеллектуалды қарым-қатынас саласында, оның ішінде шовинистік сипатқа ие емес; рухани қасиеттерге ие, ақылды адам ретінде қалыптасады.
9) Жалпы құзыреттер - КК9 сыни қадағалауға, бағалауға, талдауға, қорытындыға, бағалауды жүргізу қабілетін алуға қажетті дағдыларды иеленеді; шығармашылық қабілеті (шығармашылық): бір аспектісінен екіншісіне қабілеті, анық, танымал, жалпыға бірдей қабылданған, бейресми немесе қатаң түрде құрылған, проблеманың мәнін көре білу қабілеті, стереотиптерге қарсы тұру қабілетінен айырмашылығы бар идеяларды ұсыну мүмкіндігі;
белсенді өмірлік ұстанымды түсінеді және қолдана алады, басқа адамдарға қатысты тәуелсіз мінез-құлықты жүзеге асыра алады, топқа зиян келтірмей, нормативтік регламент шеңберінде зиян келтірмеуге тырысады; Командада жұмыс істей алады, өзінің көзқарасын дұрыс қорғайды, жаңа шешімдер ұсынып, әр түрлі әлеуметтік жағдайларды барабар түрде шарлайды.
5В010800 - «Дене шынықтыру және спорт» мамандығы бойынша бакалаврлар келесі арнайы біліктілікке ие:
Дене шынықтыру теориясы ережелеріне негізделген оқу процесін жүзеге асыру қабілеті - SC1
спорт қызметінің анатомиялық және морфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктерін және адам ағзасына әсері сипатын анықтау үшін білу, тіркелгі жынысы мен жасына ескере отырып - CK2
дидактиканың ережелеріне негізінде ескере студенттердің сипаттамаларын ескере отырып, таңдаулылар спорттағы негізгі спорт және жаттығу спорт даярлау жөніндегі дайындауды қамтамасыз қабілеті, дене шынықтыру және білім беру стандарттары талаптарына теориясы мен әдістемесі - ТС3
мектепке дейінгі, мектеп жасындағы балалармен және оқу орындарында оқитын балалармен дене шынықтыру сабақтарын өткізуге, мектептен тыс дене тәрбиесі мен спорттық жұмыстарды ұйымдастыруға қабілеттілігі - SC4
студенттердің физикалық мүмкіндіктері мен функционалдық мәртебесін бағалау, жаттығу әдістемесі - CK5
Студенттердің салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру үшін мотор қызметінің құралдары мен әдістерін қолдану мүмкіндігі, олардың жынысы мен жасын ескере отырып, олардың жағдайын түзету, жеке сипаттамалары - SC6
Қауіпсіздік талаптарын, санитарлық-гигиеналық нормалар мен стандарттарды сақтауға, жарақаттардың алдын алуға, алғашқы медициналық-санитарлық көмекті қамтамасыз етуге кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында қамтамасыз ету мүмкіндігі - SC7
спорттық және дене шынықтыру іс-шараларын, жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге, негізгі спорт түрлеріне және таңдап алынған спорт түрлеріне қатысты - SK8
дене шынықтыру және спорт ұйымдарының қызметін әдістемелік қамтамасыз етуді жоспарлау және қамтамасыз ету, бухгалтерлік есеп пен есептілікті жүргізу, кіші топтардың жұмысын басқару - SC9
дәлелденген әдістерді пайдалана отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің әртүрлі аспектілерінің тиімділігін анықтау үшін зерттеу жүргізу мүмкіндігі - CK10 салауатты өмір салтын насихаттау дағдыларына үйрету және оқыту қабілеті - SC11
Студенттердің антропометриялық, физикалық және психикалық сипаттамаларын анықтаудың заманауи әдістерін қолдана отырып таңдалған спорт түрлерінде іріктеу және спорттық бағдарлау жүйесін енгізу мүмкіндігі - CK12
спорттық жаттығу құралдарында және жарақаттар мен аурулардың алдын алу әдістерінде қолдануға, студенттердің жасына және жынысына байланысты оңалту қызметін ұйымдастыру, спорттық массаж әдістерін қолдану - CK13
жаттығулар барысында жеке спорттық дағдыларын жетілдіру мүмкіндігі, таңдалған спорттық қозғалыс техникасының ерекшеліктеріне, техникалық және тактикалық әрекеттерге, мәнерлілік құралдарына ие болу мүмкіндігі - SC14
өзін-өзі бақылауды жүзеге асыру қабілеті, жеке спорттық іс-шаралар мен процестерді бағалау, фитнес-форманы қолдау және қолдау - CK15
әртүрлі халық топтары үшін туристік-спорттық және туристік-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу мүмкіндігі - SC16
Дене тәрбиесі мен спорттық қызметтер мен тауарларды көтермелеу үшін маркетингтік шараларды өткізу мүмкіндігі - SC17
дене шынықтыру және спорт саласындағы өзекті мәселелерді анықтау қабілеті, математикалық статистика, ақпараттық технологиялар әдістерін қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістерін қолданады, қорытындылар мен тұжырымдар жасайды және тұжырымдайды - SC18

× You found a Typo