Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).

5В012000 - Профессиональное обучение

Мамандық шифрі 5В012000 - «КӘСІПТІК ОҚЫТУ»
Мамандық мақсаты және тапсырмалары
  • студенттер арасында әлеуметтік және жеке қасиеттерді қалыптастыру және дамыту - әлеуметтік жауапкершілік, көшбасшылық, команданы басқару қабілеті, қақтығыстарды шешу, мақсаттылық, жылдам өзгеретін ортада бейімделу қабілеті, әлеуметтік өзара әрекеттестік қабілеті, толеранттылық, өзін-өзі ұйымдастыру, инновациялық шешімдер қабылдау, шығармашылықты пайдалану, кәсіби және мәдени деңгейін жақсарту, соның ішінде әрі қарайғы білімін жалғастыру;
  • еңбек нарығында мамандығы бойынша ең жылдам жұмысқа орналасу және кәсіптік өсу үшін түлектердің бәсекеге қабілеттілігін қалыптастыру, білім беру және кәсіби құзыреттілік саласындағы жеке бағдарламалардың студенттерін таңдау;
  • кәсіптік дағдыларды дамытуда базалық пәндерді жоғары сапалы игеру үшін жағдай жасау; шығармашылық әлеуетті дамыту, жоғары кәсіби білімнің (докторантура) келесі деңгейіне көшу бойынша бастамалар мен инновациялар.

Түпкі нәтижесі 6М012000 - «Кәсіптік оқыту» мамандығы бойынша магистерлерді сапалы даярлау болып табылады.
Міндеттері:

  • терең, қажетті және берік кәсіби білімдерін қалыптастыру;
  • кәсіби дағдыларын қалыптастыру;
  • жүргізілетін өндірістік жұмысты жоспарлай алуды калыптастыру мен экономикалық тұрғыда негіздей алуды қалыптастыру;
  • техникалық және шығармашылық ойлауды дамыту;
  • еңбекті тиімді ұйымдастыру, қажетті білік пен дағдыларын қалыптастыру;
  • нақты, ғылыми-техникалық және анықтамалық кітаптар, өндіру және техникалық құжаттамамен жұмыс істеу жолын үйрену;
  • қазіргі заманғы ақпараттық көздерін (интернет) үйрету;
  • өз кәсібіне сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу;
  • оқу процесіне адамгершілік білімді жүзеге асыруға;
  • кәсіби этика және ұжымда қарым-қатынас жасауды қалыптастыру;
  • дене дамуы мен салауатты өмір салтын насихаттауға үлес қосу.
  • оқу процесіне қазіргі заманғы білім беру технологияларын талдау және қорыту;
  • жоғары базалық білім кейінгі кезеңдерінде кәсіби қызметтің және жалғасы зерттеулер алған білімдерін пайдалану.
Біліктілік сипаттамасы

Мамандықтың кәсіби қызметі сферасы:

  • Бастауыш, орта және орта кәсіптік білім беру мекемелерінде және жұмыс орнында кәсіптік оқыту;
  • білім беру процесі мен құрымын ғылыми-зерттеу;
  • өнеркәсіпте техника және технологиялар бойынша ғылыми зерттеулер жасау;
  • білім беру саласындағы және жұмыс орнында зерттеу жұмыстарын дамыту және консалтинг және басқару қызметі мамандығы бойынша;
  • мәдени-танымдық іс-шаралар.

Мамандықтың кәсіби қызметі аумақтарыболып табылады:

  • орта мектептер, лицейлер, гимназиялар;
  • оқу-өндірістік комбинаты;
  • кәсіптік мектептер мен жоғары оқу орны;
  • арнаулы орта оқу орындарында;
  • жоғары оқу орындары.

Мамандықтың кәсіби қызметі пәндері:

  • орта және жоғары кәсіптік мектептерде арнайы пәндер циклін оқытушы;
  • ғылыми-зерттеу ұйымдардың ғылыми қызметкерлері.

Білім беру траекториялары
  • «Еңбек технологиясы және кәсіпкерлік»
  • «Ауыл шаруашылығы өндірісі»
  • «Электротехника және радиоэлектроника»
Әр траектория бірегейлігі

1. «Еңбек технологиясы және кәсіпкерлік» траекториясының бірегейлігі келесі пәндерді меңгеру болып табылады:

  • тоқу ісі;
  • оқу құрал жабдықтарды монтаждау және қолдану;
  • тұрмыс эстетикасы; тағам дайындау технологиясы;
  • оқуды жобалау;
  • дизайн және модельдеу.

2.«Ауыл шаруашылығы өндірісі»траекториясының бірегейлігі студенттерге сәйкес құзыреттіліктерді келесі элективті пәндерді оқу бойынша қалыптастыру:

  • автоматтандыру жүйесін жобалау;
  • тракторлар және автомобильдер;
  • ауылшаруашылық машиналары;
  • көтеру-транспорттық машиналар;
  • машиналар мен жабдықтарды ремонттау;
  • машинақолдану;
  • эксплуатациялық материалдарды және жылуды қолдану.

3. «Электротехника және радиоэлектроника» траекториясының бірегейлігі осы аймақ төңірегінде білім, қабілет, дағдыларды келесі элективті пәндерді игеру барысында қалыптастыру:

  • автоматты электрожетек;
  • жылутехникасы және гидравлика;
  • электраппараттары;
  • электр жабдықтарды және автоматизация жабдықтарын ремонттау;
  • электр сигналдарын жіберу және қабылдау;
  • электр машиналары.

Бітіруші студенттер жұмысқа орналасу бойынша нақты мүмкіншіліктер алады. Кәсіби жұмыстары бойынша ғылыми және практикалық зерттеу жұмыстарына қатыса алады. Сонымен қатар студенттер тек ғана білім беру мекемелерінде емес сондай-ақ арнайы коммерциялық курстарда сабақ бере алады.

Әр траектория бойынша оқыту нәтижелері

«Еңбек технологиясы және кәсіпкерлік» траекториясы
Білуі тиіс:

  • заманауи жоғарғы өндірістік машиналар мен аппаратардың құрылысы мен жұмысын;
  • тігін өнімдерді және конструкциялық материалдарды өңдеудің әр түрлі әдістерін білу;
  • кәсіпкерлік негіздері;
  • кәсіпкерлік жүмысты эконокикалық, әлеуметтік және құқықтық жағдайларын ұйымдастыру;
  • кәсіпкерліктің ерекшеліктері мен түрлері;
  • кәсіби білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджменттің мазмұны мен құырылысы;
  • педагогикалық менеджменттің әдістемелері, қағидалары, функцияларын;
  • білім беру жүйесін ғылыми әдістемелік қамтамасыз ету.
    Істей алуы тиіс;
  • өз жұмысын жоспарлай алу;
  • жасалынатын бұйымға технологиялық құжаттарды жасай алу және тиімді қолдана білу;
  • машиналық тігін бойынша практикалық жұмыстарды орындай алу;
  • білім беру жүйесіндегі кәсіпкерлік жұмыс бойынша өздігінен шешім қабылдай алу;
  • рационалды түрде басқару шешімдерін қабылдай алу;
  • кәсіби білім беру жүйесіне алдыңғы қатарлы педагогикалық, ғылыми, ұйымдастырушылық және басқару тәжірибелерін енгізу.
  • ғылыми әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді талдау және кәсіби, білім беру, әлеуметтік іс-шаралар түрлі ғылымдарының заманауи әдістерін қолдану;
  • ғылыми түрде өз жұмысын ұйымдастыру;
  • қазіргі заманғы технологиялық жабдықты эксплуатациялауға: -мамандығы бейіні бойынша кәсіби педагогика саласындағы білім мен дағдыларды тиімді пайдалану.

қабілеттілігі:
«Ауыл шаруашылығы өндірісі»»траекториясы
Білуі тиіс:

  • ауылшаруашылық машиналар мен құралдардың жұмысын, механизмдердің, бөлшектердің, жүйелердің құрылысын;
  • ауылшаруашылық өндіріс өнімдерінің негізгі жасау технологияларын;
  • бөлшектерді қалпына келтіру технологиясының негізгі прогрессивті бағыттарын;
  • машиналардың агрегаттарын және ресурстарын, берілген мамандық мамандықты есепке ала отырып ауылшаруашылықта қолданылатын жылуқондырғылар туралы білу,
  • халықтық шаруашылықтағы энергетиканың орыны мен маңызы.

Істей алуы тиіс:

  • ауылшаруашылық машиналарында жұмыс жасай алу және оларды қарау;
  • машиналардың техникалық жағдайын диагностикалау және істен шығу себептерін анықтай алу.

Қабілеттілігі:

  • сызбаларды оқу, технологиялық карталарды жасай алу;
  • аулшаруашылық машналарын басқара алу, бақылау және реттеу жұмыстарын өткізу;
  • машинаның імтен шығуын анықтау және қалпына келтіре алуы;
  • жылуқондырғыларын есептеу дағдыларын игеру, біліктер жүйесін өлшеу.

«Электротехника және радиотехника» траекториясы
Білуі тиіс:

  • практикалық мақсатта магниттік және электрикалық құбылыстарды;
  • электрикалық, электротехникалық және электронды құрылғыларда болатын үрдістерді, заңдылықтарды;
  • приборлардың құрылысы мен жұмыс жасау қағидасын;
  • құрылғылар мен приборлардың мінездемесі;
  • графикалық бағдарламалардағы негізгі жұмыстарды, автоматты жүйесінің негізгі анықтамалары мен түсініктерін.

Істей алуы тиіс:

  • мектептік электротехникалық және электронды құрылғыларды қолдана алу;
  • электротехникалық және электронды құрылғыларды қлдана алу;
  • электрикалық, радиотехникалық тізбектерді және құрылғыларды;
  • графикалық бағдарламалармен жұмыс жасай алу

Қабілеттілігі:

  • сызбаларды оқу, технологиялық карталарды жасай алу;
  • аулшаруашылық машналарын басқара алу, бақылау және реттеу жұмыстарын өткізу;
  • машинаның імтен шығуын анықтау және қалпына келтіре алуы;
  • жылуқондырғыларын есептеу дағдыларын игеру, біліктер жүйесін өлшеу.
Мамандық бойынша бітірушілердің білімділік деңгейіне қойылатын талаптар (дублиндік дескриптор негізінде)
  • Дүниетанымдық құзыреттілік (ҚД) танымдық және қызмет тәжірибесін, жалпы білімді қамтуды, қоғам құбылыстарын, әлеуметтік негізді, әлемнің ғылыми бейнесін меңгеруді болжау.
  • Кәсіби құзыреттілік (ҚКС) кәсіби есептерді шешуде біліктілік пен білімділік, практикалық тәжірибе негізінде нәтижелі жұмыс атқару, стандартқа сәйкес берілген тапсырмаларды орындау қабілетін болжау.
  • Зерттеушілік құзыреттілігі (ҚЗ) берілген стандартқа сай есептерді орындау қабілеттілігін, кәсіби есептерді шығаруда біліктілікті және білімділікті практикалық тәжірибе негізінде табысты атқаруды көздейді.
  • Коммуникативті құзыреттілік (ҚКМ) әлеуметтік қарым-қатынасты қоғаммен, ұжыммен, топтағы жұмыс дағдысы, әріптестік, толеранттылық, тіл білімін енгізу, ауызша және жазбаша диалог, монолог, іс-қағаздарын құра білу қабілетін жетілдіру.
  • Өзіндік менеджмент құзыреттілігі (ҚӨ) жеке ресурстарды басқару, яғни оларды қорғай білу, іске асыра білу, дамыта білу және қолдану, өзін-өзіне қолдану көрсету.
× You found a Typo