Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).

5В012500–Химия-биология

Шифр – Мамандығы 5В012500 – Химия-биология
Мамандықтың мақсаты мен міндеттері

Студенттер негізгі химия-биологиялық пәндерді, базалық жаратылыстану, жалпы кәсіби және әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді, оның ішінде педагогика, психология, биология және химия мамандықтарының пәндерін оқыту әдістерін оқып үйренеді. «Химия-биология» мамандығының түлегі биология және химияның негізгі мәселелері туралы білімділік жүйесін, оның кәсіби білімін қолданудың маңызды аспектілерін меңгереді, биология және химияны оқытудағы оқу-тәрбие тапсырмаларын анықтай алады, оқушылардың жасына қарай оқу материалдарының ғылыми мазмұнын бейімдейді және оқытудың оңтайлы формалары мен әдістеріне таңдау жасайды. Бұл келесі бағыттар бойынша педагогикалық қызметті сәтті жүзеге асыруға мүмкіндік береді:

  • биологиялық, химиялық, экологиялық пәндерді оқыту;
  • ғылыми-әдістемелік жұмыстарды орындау;
  • ұйымдастыру және тәрбие жұмысын жүзеге асыру жалпы білім беру мекемелерінде және мектептен тыс ұйымдарда үйірме жұмыстарын жүргізу.
Біліктілігі

Түлекке «Жаратылыстану бакалаврі» академиялық дәрежесі беріледі

Білім беру траекториясы

Экологиялық білім беру курсында химия және биология;

Оқыту әдістемесі химия және биология.

Әрбір бағыттың ерекшелігі

«Химия және биологиядағы экологиялық білім» траекториясының мақсаты - қазіргі экологияның теориялық негіздері, экологиялық зерттеулер әдіснамасы туралы ақпарат беру. Зертханалық сабақтар ғылыми және өндірістік зертханаларда қолданылатын қазіргі заманғы талдау әдістерін зерттеуге бағытталған; ластаушы заттардың химиялық және аналитикалық қасиеттерімен және олардың қоршаған ортаға әсерімен танысу, заттардың құрамын анықтау дағдыларын меңгеру, есептеулер жүргізу. Химия және биология пәндері бойынша экологиялық білім беру траекториясының білікті маманын даярлауды қамтамасыз етеді: қоршаған ортаны қорғау мәселелері бойынша химия және биология мұғалімі.

«Химия және биология оқыту әдістемесі» траекториясының мақсаты - химиялық және биологиялық циклдердің пәндерін тереңдетіп оқыту. Шағын мектептерде химия және биологияны оқыту әдістемесінің ерекшеліктері. Практикалық және зертханалық сабақтар химиялық және биологиялық пәндерді зерттеудің жалпы және нақты әдістерін егжей-тегжейлі қарастырады. «Химия және биологияны оқыту әдістемесі» білім беру траекториясы жоғары білікті мамандарды химия және биология мұғалімі ретінде оқытуды көздейді.

Әрбір бағыт бойынща оқудың нәтижесі

Білу: химия және биологияның негізгі мәселелері туралы білім жүйесі, олардың кәсіби білімін қолданудың маңызды аспектілері.

Істей алу: химия және биологияны оқытудағы оқу-тәрбие міндеттерін анықтау, оқушылардың жасын ескере отырып, оқу материалдарының ғылыми мазмұнын бейімдеу, білім беру қызметінің оңтайлы формалары мен әдістерін таңдау.

Дағды: ғылыми және әдістемелік әдебиеттермен жұмыс жасау, химиялық эксперимент жүргізу, табиғи материалдардан материалдарды жинау және дайындау, ғылыми-әдістемелік, ұйымдастыру-тәрбие жұмысын жүргізу

Мамандық түлектерінің білім деңгейіне қойылатын талаптар
(Дублиндік дескрипторлар негізінде)
  1. Әлемге қозқарастық компетентия (Әк) әлемнің ғылыми көрінісін меңгеруді, әлеуметтік, әлеуметтік құбылыстың негіздерін, жалпы білім беруді, білім мен тәжірибені меңгеруді қамтиды.
  2. Профессионалды компетенциясы (Кп) белгілі бір стандарттарға сәйкес тапсырмаларды орындауға қабілетті, кәсіби тәжірибелік дағдыларды шешуде практикалық тәжірибе, дағды және білім негізінде табысты әрекет етеді
  3. Зерттеушілік компетенция (Кз) белгілі бір міндеттерді шешудің белгілі бір алгоритмін пайдаланбай, өз жұмысына қатысты белсенді ғылыми ұстанымға ие болуды және өз тақырыбы ретінде, ғылыми зерттеулердің әдістерін және логикасын игеруді қажет етпей, шешуге мүмкіндік береді.
  4. Коммукативті компетенция (Кк) қоғаммен, топпен, топпен жұмыс істеу дағдыларымен, ынтымақтастықпен, толеранттылықпен әлеуметтік өзара әрекеттесу мүмкіндігін білдіреді; тілдерді білу, ауызша және жазбаша диалог жүргізу, монолог, іскерлік хат алмасуды қамтиды.
  5. Өздігінен-менеджмент компетенциясы (Көм) өз ресурстарын басқаруды, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі реттеу және өзін-өзі қамтамасыз ету әдістерін игеруді ұтымды игеру.
  6. Білу: кішігірім қиын емес мәтіндерді түсіну, әлеуметтік-тұрмыстық сипаттағы мәтіндерді түсіну, ең көп тараған сөз тіркестерін білу.
  7. Істей алу: оқу, өмір жөніндегі мәтіндерді тауып, өңдей алу, қарапайым сөз тіркестерін қолдана білу, қажетті ақпаратты мәтіннен таба білу.
  8. Дағды: қысқа диалогті қолдау, берілген тақырыпқа кішігірім мәтін құрастыра білу.
× You found a Typo