Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).

5В012900 – География-тарих

Мамандық-шифр 5В012900 – География - тарих
Мамандықтың мақсаты мен міндеттері 5В012900 – География - тарих мамандығы бойынша білім берудің мақсаттары
  • кәсіптік қызметте қажетті іргелі білімді, дағдыларды және құзыреттерді қалыптастыру;
  • экологиялық, физикалық және этикалық, құқықтық мәдениет пен ойлау мәдениетін қалыптастыру;
  • тілдерді оқыту;
  • әмбебап және әлеуметтік-жеке құндылықтарды қалыптастыру;
  • отансүйгіштік, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, толеранттылық рухында тәрбиелеу
Квалификациялық сипаттамасы Білім беру бағдарламасының түлегі білім беру бакалавры дәрежесі беріледі.
  • география және тарих мұғалімі;
  • география және тарих оқытушысы
Білім беру бағдарламасының түлегінің біліктілік сипаттамалары
Кәсіби қызметтің саласы
5В012900 – География - тарих білім мамандығы бойынша бакалавры білім беру саласындағы өзінің кәсіби қызметін жүзеге асырады.
Кәсіби қызмет объектілері
5В012900 – География - тарих мамандығы бойынша бакалаврдың кәсіптік қызмет объектілері:
  • меншік нысанына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, барлық типтегі және түрдегі орта білім беруді ұйымдастыру;
  • техникалық және кәсіптік білім беруді ұйымдастыру;
  • ғылыми-зерттеу институттары;
  • ғибадатханалар, ұлттық парктер, мұражайлар, мұрағаттар, мәдени этникалық орталықтар.
Кәсіптік қызметтің түрлері
5В012900 – География - тарих мамандығы бойынша білім бакалавры кәсіби қызметтің келесі түрлерін орындай алады:
  • білім беру (педагогикалық);
  • оқыту және тәрбиелеу;
  • білім беру және технологиялық;
  • әлеуметтік-педагогикалық.
Білім беру траекториялары 5В012900 - География-Тарих мамандығының білім беру бағдарламасы екі траектория бойынша оқытуды қамтамасыз етеді:
1. География және жаратылыстану;
2. Тарих және мұражай ісі
Әр траекторияның ерекшелігі «География және жаратылыстану» траекториясының бірегейлігі келесідей:
  • мамандығы бар бакалаврлар жалпы білім беретін мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде география және ғылым мұғалімдеріне арналған барлық білім, дағдылар мен басымдықтарды игереді. Бұл мамандықтың түлектерінің тікелей міндеттері білім беру мекемелерінде білім беру, оқу-әдістемелік және ғылыми қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ қаланың және облыстың кәсіпорындары мен ұйымдарында ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметті жүзеге асыру болып табылады.
«Тарих және музей бизнесі» траекториясының бірегейлігі келесідей:
  • мамандығы бар бакалаврлар жалпы білім беретін мектептерде, гимназияларда, лицейлерде, колледждерде география және ғылым мұғалімдеріне арналған барлық білім, дағдылар мен басымдықтарды игереді. Бұл мамандық бойынша бітірушілердің тікелей міндеттері оқу орындарында білім беру, оқу-әдістемелік және ғылыми қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ қаланың және облыстың кәсіпорындары мен ұйымдарында ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті жүзеге асыру болып табылады.
Әр траектория бойынша оқыту нәтижелері «География және жаратылыстану» траекториясы.
Оқу нәтижесінде бітіруші түлек білуі керек:
  • география мен жаратылыстану ғылымының толық дамыған тұлғаны қалыптастырудағы орны мен маңызы;
  • география мен ғылымның барлық үш аспектісінде - білім беру, даму, тәрбие беруде оқудың мақсаты;
  • география және жаратылыстану пәндерін оқытудың негізгі ұғымдары, әр түрлі деңгейдегі мектеп географиясын және тарихын оқытудың мазмұны мен әдістемелік аспектілері;
  • жаратылыстану-тарихи циклде сабақты ұйымдастыру, жоспарлау және қамтамасыз етудегі мұғалім жұмысының мазмұны, оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістері, студенттердің ақыл-ой белсенділігін басқару; жұмыспен қамтудың әртүрлі ұйымдастырушылық формалары.
Бітіруші жасай алуы тиіс:
  • курстың программалық қолдауы мен оның әдістемелік негіздемесін қолдану;
  • география мен жаратылыстану пәндері бойынша сабақтарды әртүрлі жастағы топтардағы оқушылардың қызығушылығын дамыту үшін ұйымдастыру.
Бітіруші мына дағдыларға ие болуы тиіс:
  • өз жұмысын және өзін-өзі зерттеуін ұйымдастыру үшін ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың ғылыми негізде тиімді пайдалану дағдысын меңгереді.
  • география және жаратылыстану ғылымдары бойынша қолданбалы мәселелерді бағдарламалау, олардың жұмыс істеу тиімділігін талдау, мектептер мен орта арнайы оқу орындарында сабақ өткізу.
«Тарих және музей бизнесі» траекториясы
Оқу нәтижесінде түлек білуі керек:
  • пәндік сала мәселелері және оларды шешу әдістері;
  • тарих пәнін оқытудың теориясы мен әдістемесі, тарих және география сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау және қамтамасыз етудегі мұғалім жұмысының мазмұны;
  • стандарттар, көрсеткіштер, модельдер, түрлі тарихи оқиғалар және мұражайдың негізгі қағидалары.
Бітіруші жасай алуы тиіс:
  • компьютерді меңгеру, оқушыларға өз білімін үйретеді, тәрбие жұмысын жүргізеді;
  • әртүрлі жастағы оқушылардың тарихқа қызығушылығын дамыту және мұражай ісінгде оқитын студенттерді оқытуды ұйымдастырады.
Бітіруші мына дағдыларға ие болуы тиіс:
  • жобалық шешімдерін қолдау және оларды білім беру ортасында енгізу.
Аталған мамандықтың түлектерінің білімділік деңгейіне қойылатын талаптар
(Дублин дескрипторы негізінде)
5В012900 – География - тарих мамандығының түлектерін оқыту нәтижелері келесі құзыреттер арқылы анықталады:
  • әлемдік дүниетану құзыреттілігі (Әқ) әлемнің ғылыми көрінісін меңгеруді, әлеуметтік, қоғамдық құбылыстың негіздерін, жалпы білім беруді, білім мен тәжірибені меңгеруді қамтиды.
  • кәсіптік құзыреттілік (Кқ) белгілі бір стандарттарға сәйкес тапсырмаларды орындауға қабілетті, кәсіби мәселелерді шешуде практикалық тәжірибе, дағдылар мен білім негізінде табысты әрекет етеді.
  • зерттеу құзыреті (Зқ) белгілі міндеттерді шешудің белгілі бір алгоритмін пайдаланбастан, эвристикалық әдістер арқылы шешілу қабілеттілігін, ғылыми-зерттеу жұмысының әдісі мен логикасын игерудің өз тақырыбы ретінде өздігінен белсенді зерттеу позициясын алуға дайын екенін болжайды.
  • коммуникативті құзыреттілік (Кқ) қоғаммен, топпен, топпен жұмыс істеу дағдыларымен, ынтымақтастықпен, толеранттылықпен әлеуметтік өзара әрекеттесу мүмкіндігін білдіреді; тілдерді білу, ауызша және жазбаша диалог жүргізу, монолог, іскерлік хат алмасуды қамтиды.
  • өзін-өзі басқару құзыреті (Өқ) өз ресурстарын басқаруды, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі реттеу және өзін-өзі қамтамасыз ету әдістерін игеруді ұтымды игеру, сақтау, дамыту және пайдалану мүмкіндігі.
× You found a Typo