Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).

6D060400 – Физика

Шифр - Специальность

6D060400 – «Физика»

Цели и задачи специальности

Олардың кәсіби және этикалық жауапкершілік, өмір бойы өзін-өзі үйренуге және жетілдіру дағдыларын қабілетін дамыта отырып, физика проблемаларды шешуге айналысатын, оқу, ғылыми және өндірістік ұйымдар мен мекемелерде табысты мансап үшін жоғары білікті мамандарды дайындау.

Квалификационная характеристика

Мамандықтың кәсіби қызметінің бағыттары: лыми-зерттеу институттары, мемлекеттік органдар.

Кәсіптік қызмет нысандарығылыми-зерттеу институттары, ғылыми-зерттеу орталықтары, ғылыми-зерттеу зертханалары, инженерлік және конструкторлық бюролар, кәсіпорындар мен компаниялар; университеттер, мемлекеттік ұйымдар мен білім беру білім беру кәсіпорын, сондай-ақ білім беру үкіметтік емес ұйымдар; министрліктер, тиісті бейіндегі мемлекеттік басқару органдары.

Кәсіптік қызмет нысандары: білу және физикалық құбылыстар мен процестерді зерттеу, физикалық заңдар мен әлемнің бірыңғай ғылыми көзқарас құруға арналған ғылыми зерттеулер қазіргі заманғы теориялық, эксперименттік және сандық әдістерін қолдана алады. Тиімді зерттеу нәтижелерін пайдалану мүмкіндігі болуы үшін.

Образовательные траектории

1) Сұйылтылған орта және наносистемлер физикасы

2) Радиациалы физика және баламалы энергетика

Уникальность каждой траектории

1) Бұл үрдіс жоғары білікті мамандардың адам ресурстарын дамыту, интеграция және тиімді пайдалануға ықпал етеді

2) Баламалы энергия көздерін дамыту. Байланысты қазіргі заманғы энергия үнемдейтін технологияларды өндіріске енгізу электр қуатын тұтынуды азайту үшін ресурстарды табу.

Результаты обучения по каждой траектории

Білуі керек:
- казіргі заманғы үрдістеріне, бағыттары және жаһандану мен интернационалдандыру контексінде Ресей ғылым дамуының заңдылықтарын;
- Ғылыми танымның методологиясы;
- Физика саласындағы әлемдік және қазақстандық ғылымның жетістіктері;
- Ғылым мен білімнің әлеуметтік жауапкершілігі;
- Ғылыми қарым-қатынас және халықаралық ынтымақтастық жөніндегі еркін шет тілі

Мүмкіндігі болуы үшін:
-Ұйымдастыруға жоспары және ғылыми-зерттеу процесін іске асыру үшін;
- Талдау бағалау және салыстыру зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамалар мен қорытындылар;
- Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеуге;
- Қазіргі заманғы теориялар мен талдау әдістерін негізінде академиялық тұтастығын сипатталады тәуелсіз ғылыми зерттеу, жүзеге асыруға;
-, Өз жаңа ғылыми идеялар, ғылыми қоғамдастық өз білімдері мен идеяларын байланысуға, ғылыми танымның шекарасын кеңейту;
- Тиімді және қазіргі заманғы ғылыми-зерттеу әдіснамасын таңдау және пайдалану;
- Оларды одан әрі кәсіби дамуын жоспарлау және болжау.

Дағдыларды меңгеру:
Сыни талдау, бағалау және әр түрлі ғылыми теориялар мен идеяларды салыстыру;
- Аналитикалық және эксперименттік-зерттеу қызметі;
- Зерттеу жоспарлау және болжау нәтижелері;
- Халықаралық ғылыми кездесулер, конференциялар мен семинарларға шешендік және көпшілік алдында сөз сөйлеу;
- Ғылыми жазу және ғылыми байланыс;
- Ғылыми-зерттеу процесінің жоспарлау, үйлестіру және жүзеге асыру;
- Зерттеу саласында жүйелі түсіну және таңдалған сапалы және ғылыми әдістерді тиімділігін көрсетіп;
- Ғылыми іс-шаралар, іргелі ғылыми отандық және халықаралық жобаларға қатысу;
- Көшбасшылық басқару және көшбасшылық командасы;
- Ғылыми және білім беру қызметін алдында жауапты және шығармашылық тұрғыдан қарау;
- Патент іздеу жүргізу, және заманауи ақпараттық және инновациялық технологияларды қолдана отырып ғылыми-ақпараттық тәжірибесін беруге;
- Ғылыми жаңалық ашу және дамыту үшін зияткерлік меншік құқықтарын қорғау;
- Шет тілінде еркін байланыс.

Требования к уровню образованности выпускников данной специальности (на основании Дублинских дескрипторов)

Дескрипторлар Үшінші деңгей қабілетін білдіреді:
1) зерттеу саласындағы жүйелі түсінуді, осы саладағы қолданылатын дағдылар мен ғылыми-зерттеу әдістерін шеберліктерін көрсетеді;
2) жобалау жоспарлап жүзеге асыру және ғылыми-зерттеу жұмыстарының кешенді процесін реттеу үшін;
3) ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялау лайық мүмкін ғылыми салаларда шекарасын кеңейтуге өз бастапқы зерттеулер ықпал етуге;
4) сыни жаңа және күрделі идеяларды талдау, бағалау және синтездеу;
5) ғылыми, ғылыми-қауымдастық және жұртшылық олардың білімі мен әріптестерінің жетістіктерін хабарлауға;
6) білімге негізделген қоғам дамуына ықпал ету.

× You found a Typo