Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).

Салауатты дене мәдениеті

     

Шифр – Мамандық

Салауатты дене мәдениет

Мамандықтың мақсаты мен міндеттері

Мамандығы бойынша білім бакалавры білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты «Салауатты дене шынықтыру» болып табылады: олардың бірлескен құрбыларының дамып ережелерге оқыту, сондай-ақ арнайы техника мен жаңа технологиялар бойынша жұмыс істеуге дайын бөлігі ретінде оқыту, мүмкіндігі шектеулі балалармен түзету-дамыту және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін арнайы кәсіби құзыреттілігін бар жаңа формациядағы мұғалім қалыптастыру, білім беру дивергентті қолданылады назарға әрбір баланың жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқыту мен тәрбиелеудің нысандары мен әдістері. «Салауатты дене шынықтыру» білім беру бағдарламасының түлегі кәсіптік қызмет түрлеріне сәйкес келесі міндеттерге дайын болуы керек:

  • тәрбие жұмысы саласында: дене шынықтыру және бұқаралық спорт түрлеріндегі педагогикалық қызмет денсаулықты нығайтуға, физикалық жаттығулар арқылы организмдерді жетілдіруге, гигиеналық шараларды қолдануға және барлық жастағы және нозологиялық топтарда белсенді демалысты және демалысты өткізу арқылы физикалық өнімділікті арттыру үшін табиғат күштерін қолдануға бағытталған;
  • ұйымдық және басқарушылық қызмет саласында: мектептерде және мектепке дейінгі мекемелерде, техникалық және кәсіптік оқу орындарында, дене шынықтыру топтарында, балалар-жасөспірімдер спорт мектептерінде және спорт клубтарында дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру, сондай-ақ жазғы спорттық- сауықтыру лагерлері мен туристік базалар;
  • эксперименталды және ғылыми-зерттеу қызмет саласында: дене шынықтыру және спорт саласында дене шынықтыру және спорт саласындағы зерттеулер, дене шынықтыру сабақтары, дене шынықтыру командалары, мектептердің сауықтыру лагерлері, туристік базалар, балалар спорт мектептерінде, дене шынықтыру және спортпен шұғылданатын спортшылар мен жеке тұлғаларды сауықтыру және сауықтыру клубтары «Speсiаl Olуmpics»шеңберінде;
  • ұйымдастырушылық және технологиялық қызметте: дене тәрбиесіндегі жаңа технологияларды әзірлеу және енгізу, сондай-ақ техникалық құралдарды, оқытудың оңтайлы режимдерін таңдауға арналған тренажерлар мен студенттердің денесіне, әр түрлі жастағы адамдарға, жынысына, денсаулығының деңгейіне және дене шынықтыру дайындығына әсер ету; ақ инклюзивті қамтамасыз етуді ұйымдастыратын оқу орындарында;
  • жаттықтырушылық (спорттық) қызмет саласындағы:
    • әртүрлі санаттағы спортшыларға, соның ішінде инклюзивті бағдарға арналған спорттық жетістіктерге дайындықтың дене дайындығының функционалдық, физикалық, техникалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалды аспектілерін ғылыми негізде жоспарлау, бақылау, түзету;
    • әр түрлі жастағы адамдарға моральдық-ерік-жігерді, патриоттықты тәрбиелеу; оқу-тәрбие жұмысы саласындағы:
      • педагогикалық процестің заңдарын, заңдарын, принциптерін, білім беру тетіктеріне сәйкес оқыту-тәрбие жұмысын жүзеге асыру;
      • сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау;
      • нақты білім беру міндеттерін шешу (студенттер тобымен, мұғалімдермен, ата-аналармен қарым-қатынас орнату).

Біліктілік сипаттамасы

«Салауатты дене шынықтыру» мамандығы бойынша бакалаврлардың кәсіптік қызмет салалары:

  • дене шынықтыру және дене тәрбиесі пәнінің мұғалімі ретінде оқу, тәрбиелік, спорттық, ұйымдастырушылық-массалық және денсаулық сақтау жұмыстарын жүргізу;
  • мектепке дейінгі және мектеп оқу орындарында, спорт мектептерінде спорт түрлеріне арналған спорт түрлері бойынша жаттықтырушы ретінде жұмыс топтарын ұйымдастыру және өткізу;
  • оқу үрдісін ғылыми негізделген құралдармен және оқыту мен оңалту әдістерімен қамтамасыз ету;
  • дене шынықтыру мен спорт жарыстарын өткізу, жарыстар өткізу, спорттық іс-шараларды оқу орындарында, клубтарда, мекемелерде өткізу.

«Салауатты дене шынықтыру» мамандығы бойынша білім бакалаврының кәсіби қызметінің объектілері:

  • қосымша білім беру қызметтерін ұсыну үшін жалпы білім беретін мектептер, мамандандырылған балабақшалар, мамандандырылған орталықтар;
  • жалпы білім беретін мектептерде түзету кабинеттері;
  • білім беру бөлімдері;
  • балалар сауықтыру лагерлері мен санаторийлер.

5В010800 - «Салауатты дене шынықтыру» мамандығы бойынша бакалавриаттың кәсіби қызметінің пәні.
дене шынықтыру, дене тәрбиесі, спорттық дайындық, демалыс, оңалтуды енгізу бойынша педагогикалық процесс.

Білім беру үлгісі

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі, таңдалған спорт түрінің жаттықтырушысы

Әр траекторияның бірегейлігі

«Салауатты дене шынықтыру» білім беру бағдарламасы: ерекше қажеттіліктері бар дені сау балалар мен балалардың жалпы білім беру процесінде, оның ішінде барлық балалардың оқыту және тәрбиелеу іске асыруға бағытталған оқытуға жаңа бағыт.

«Дене шынықтыру» - қазіргі таңда салауатты өмір салтын мәселелерді зерттеу ерекшеліктерін ұсынуға мүмкіндік пәндер жиынтығы: инклюзивті білім беру үшін жағдай жасау.

Жоғары білікті қызметкерлер. 2015 жылы дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі кафедрасында құрылған білім беру бағдарламасының «Дене шынықтыру» іске асыру шарттары. (ғылыми жетекшісі «орта мектепте дене шынықтыру және спорт мұғалімі кәсіби даярлау жүйесінде мектебі денсаулық білім беру»: Доктор зерттеу зертханасы «Дене шынықтыру және спорт мәселелері» академик В.П. Русанов зерттеу тақырыбы бойынша жұмысын бастады кезде кандидаттық диссертация қорғады). Мамандандыру «Салауатты дене шынықтыру» сұранысқа ие. ұсынылған университет тәжірибелік білім беру бағдарламасы «Дене шынықтыру» кәсіби кеңістік кеңейтеді, ол болашақтың үрдіс.

Жоғары білікті профессор-оқытушылар құрамы ШҚМУ және жақсы материалдық және университеттің техникалық базасы оқу процесінің сапасын қамтамасыз етеді.

Әр траекторияға арналған білім беру нәтижелері

Тұсаукесері бар:

  • әлеуметтік тарихи құбылыс және білім беру процесінде оны пайдалану мүмкіндігі ретінде қоғам, тарихи салдары, моральдық талаптар мен нормаларды білу, түсіну және өнер мен өнер қабылдау табиғаттың жалпы заңдары;
  • оқыту және бәсекеге қабілетті процестерге мақсаттар, міндеттер, қағидаттар, құралдары, әдістері және сыныптағы дене тәрбиесі, білім беру-сауықтыру және спорттық іс-шаралар нысандары, балалар денсаулық жағдайына өзгерістер, сондай-ақ ерекше қажеттіліктері бар балалары жоқ сияқты.

Білуі керек:

  • Әлемнің, ғылыми, философиялық және діни негіздері бойынша, өз өмірін мақсаты мен мағынасы тұтастай олардың денсаулығы мен қоғам үшін қамқорлық, өмірде дене шынықтыру және спорт рөлін.

Білу:

  • дене шынықтыру және спорт, білім беру, білім беру және денсаулық сақтау құнының;

Мораль саласында:

  • барлық халықтар үшін Отанға және құрметтеу деген сүйіспеншілікті ұялату.

Осы мамандық түлектерінің білімдарлық  деңгейіне қойылатын талаптар
(Дублин  дескрипторлары негізінде)

5В010800 «Дене шынықтыруды жетілдіру» мамандығы бойынша бакалаврлар «дене шынықтыру» саласында келесі негізгі біліктілікке ие:

  1. ана тілі (қазақ / орыс тілі) - KK1: білдіруге және түсіну ұғымдар, ой, сезім, фактілер мен пікірлерін дене шынықтырумен және спортпен жазбаша және ауызша нысанда саласындағы (ауызекі сөйлеу, оқу және жазу, тыңдау), әлеуметтік және мәдени контексте түрлі шығармашылық лингвистикалық тиісті және өзара іс-қимыл қабілетті: Оқу кезінде: үйде және демалыс кезінде.
  2. шет тілдері - KK2: тиісті диапазонда (, тыңдау сөйлеу, оқу және жазу) экспресс, түсіну қабілеті және екі ауызша және жазбаша түрде дене шынықтыру және спорт саласындағы ұғымдар, ой, сезім, фактілер мен пікірін түсіндіре: шетел тілінде негізгі коммуникативтік дағдыларды ие (білім беру және оқыту, жұмыс, үй және бос), әлеуметтік және мәдени контекст. Медиация және мәдениетаралық түсіністік дағдыларына ие.
  3. компьютерлік оқыту - КК4: жұмыс, бос уақытын және байланыс қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды сенімді және сыни пайдалану мүмкіндігі, кәсіби қызмет саласындағы интернет арқылы қарым-қатынас және бірлескен желілерінде қатысуға, ақпаратты қалпына келтіру, бағалау, сақтау, өндіру, ұсыну және алмасу үшін пайдалануға компьютерлік дағдылары бар;
  4. оқыту - КК5: Бұл ойлау дүниетанымы кең мен мәдениеті жоғары білімді адамның қалыптасуына ықпал, гуманитарлық ғылымдар саласындағы (ғылым) негізгі білімі бар; тұрақты оқыту қажеттілігін түсінеді, қол жетімді мүмкіндіктерді таба алады; жеке және топтарда, ұмтылатын және оқыту сақталады, тиімді уақыты мен ақпаратты басқару, соның ішінде өз оқуын ұйымдастыруға қабілетті; кәсіби және жеке өсуді іздейді; магистратурада күнделікті кәсіби жұмысқа және үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие;
  5. әлеуметтік оқыту (жеке, мәдениетаралық, азаматтық құзыреттілік) - KC6: Әлеуметтік білімге негізделген, қажет болған жағдайда, жанжалдарды шешу, азаматтық өмірге қатысу үшін тұтасымен оған мүмкіндік, ол тиімді және сындарлы әлеуметтік және жұмыс өміріне, әсіресе барған түрлі үйірмелерге қатысады мүмкіндік барлық мінез-бар, және саяси тұжырымдамалар мен құрылымдар мен белсенді және демократиялық қатысуға дайындық; Ол құны ретінде оған басқа адамның көзқарасы қабылдауды және түсінуді дамытуға қабілетті, әлемдегі, қоғамдағы, отбасындағы, топ бірге өмір сүру мүмкіндігі бар; әлемде өзара тәуелділікті түсіну сезімі дамыған; коммуникативтік дағдылар, қақтығыстарды болдырмау және жою мүмкіндігі; ұжымдық пікірі өз пікірін қатысты үшін, ымыраға қабілетті; іскерлік этика, мінез-құлық өз этикалық және құқықтық стандарттарды ережелерін сақтауға қабілетті.
  6. кәсiпкерлiктiң экономикалық тренингi - КК7: Экономикалық білімдердің негіздері, басқару, маркетинг, қаржы және т.б. туралы ғылыми идеяларға ие. экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін біледі және түсінеді; идеяларды іс-әрекетке айналдыра алады, кәсіби мақсаттарға жету үшін жобаларды жоспарлауға және басқаруға, этикалық құндылықтарды түсінуге; адамдармен жұмыс істей алады, тұтынушылармен өзара әрекеттесу саласында, қызметкерлермен жұмыс істеу, пайдаланушылармен өзара әрекеттесу, рұқсат беру және уәкілетті органдармен жұмыс істеу, мемлекеттік қызметкерлермен жұмыс істеу мүмкіндігі бар; Қазақстанның құқықтық жүйесінің және заңнамасының негізін, қоғамның әлеуметтік даму үрдісін біледі;
  7. мәдени жаттығу - СӨЖ Ол Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін біледі; Ол әр түрлі құралдары арқылы идеялар, тәжірибе және эмоциялар шығармашылық білдіру маңыздылығын түсінеді; Әлемнің басқа халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін толерантты болып табылады түсінеді және толерантты мінез-құлық орнату, ішкі нәсілшілдік алдын алу, ксенофобия, экстремизм мен оларды қарсы іс-қимыл туралы хабардар болып табылады; толерантты тұлға басқа дақылдардың өкілдері қабылдайды және түсінеді таниды Ол қалыптасқан; білім алуға мүмкіндігі бар; байланыс толерантты, оңай зияткерлік сала, шовинистических сипаттағы, соның ішінде соқыр нанымнан, жататын емес; Ол ақылды сәйкестілік ретінде құрылған жоғары рухани қасиеттерге ие.
  8. жалпы құзыреті - КК9: сыни бақылау үшін қажетті дағдыларды, түсіндіру қабілетін, талдау, қорытынды, бағалау мүмкіндігі бар; шығармашылық сапасын (өнер) бар: бірі-бірімен аспектісі, айқын ерекшеленетін идеяларды генерациялау қабілеті, сондай-ақ белгілі, дәстүрлі немесе қарапайым берік қалыптасқан, мәселені көре қабілетін, стереотиптерді төтеп қабілеті қабілеті; түсінеді және белсенді өмірлік ұстанымын әкелуі қабілетті, басқа адамдарға қатысты тәуелсіз мінез-жүзеге асыра алады, команда оларды зиян, және нормативтік ережелерге шеңберінде емес, тобына басшылық ұмтылады; барабар әр түрлі әлеуметтік жағдайларда бағдарланған қабілетті жаңа шешімдерді, ұсынуға, өз көзқарасын қорғауға дұрыс, командада жұмыс істей алатын. 5В010800 «Салауатты дене шынықтыру» мамандығы бойынша бакалаврлар келесі арнайы біліктілікке ие: Дене шынықтыру теориясы негізінде оқу процесін жүзеге асыру қабілеті - СК1. Дене шынықтыру және спорттық қызметтің анатомиялық, морфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктерін және оның жыныстық және жас ерекшелігін ескере отырып, адам ағзасына әсер ету сипатын анықтау қабілеті - CK2 дидактика, дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі және білім беру стандарттарының талаптары негізінде студенттердің сипаттамаларын ескере отырып, негізгі спорт түрлерінде жаттығу сабақтарын өткізу және таңдап алынған спорт түрлерінен спорттық дайындық жүргізу мүмкіндігі - СK3 мектепке дейінгі, мектеп жасындағы балалармен және білім беру ұйымдарындағы студенттермен дене шынықтыру сабақтарын өткізу мүмкіндігі, сабақтан тыс спорттық және спорттық іс-шаралар ұйымдастыру - СK4 Студенттердің физикалық мүмкіндіктері мен функционалдық жағдайын бағалау қабілеті, дене жаттығуларын орындау әдістемесі - СK5 Салауатты өмір салтының әдеттерін қалыптастыру үшін мотор қызметінің құралдары мен әдістерін пайдалану, олардың жынысы мен жасын ескере отырып, студенттердің мәртебесін түзету, жеке қасиеттері - СK6 кəсіптік қызметті қауіпсіздік талаптарын, санитарлық-гигиеналық нормалар мен ережелерді сақтауға, жарақаттанудың алдын алуға, алғашқы медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз етуге қабілеттілігі - СK7 спорттық жарыстарды, дене шынықтыру және спорттық іс-шараларды, жарыстарды, негізгі спорт түрлеріне және таңдап алынған спорт түрлеріне қатысты жаттығуды ұйымдастыру қабілеті - СK8 дене шынықтыру және спорт ұйымдарының қызметін жоспарлау және әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру, бухгалтерлік есеп пен есептілікті жүргізу, кіші командалардың жұмысына бақылау жасау - СК9 дәлелденген техниканы пайдалана отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің әртүрлі аспектілерінің тиімділігін анықтау үшін ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеті - СK10 салауатты өмір салтын насихаттау және оқытуды жүзеге асыру қабілеті - СK11 Студенттердің антропометриялық, физикалық және психикалық сипаттамаларын анықтаудың заманауи әдістерін пайдалана отырып таңдалған спорт түрлерінде іріктеу және спорттық бағдарлау жүйесін енгізу мүмкіндігі. спорттық массаж әдістерін қолдану студенттердің жасына және жынысына негізінде процессуалдық іс-әрекеттерді ұйымдастыру, жарақаттар мен ауруларды болдырмау үшін спорттық жаттығу құралдары мен әдістерін процесінде қолдана білу - СK13 жаттығулар кезінде жеке спорттық шеберлігін арттыру мүмкіндігі, қозғалыстардың спорт техникасын, техникалық және тактикалық іс-әрекеттерін, білдіру құралдарын таңдаған ерекшеліктеріне сәйкес, ұстап - СK14 өзін-өзі бақылауды жүзеге асыру, жеке спорттық іс-шаралар мен процестерді бағалау, спорттық нысанды ұстап тұру және қолдау - СК15 әртүрлі халық топтары үшін туристік-спорттық және туристік-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу мүмкіндігі - СK16 Дене шынықтыру және спорттық қызметтер мен тауарларды көтермелеу мақсатында маркетингтік шараларды өткізу қабілеті - СК17 Дене шынықтыру және спорт саласындағы өзекті мәселелерді анықтау үшін математикалық статистика әдістерін пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін өңдеу әдістерін қолдану, ақпараттық технологиялар, тұжырымдау және қорыту және қорытындылар білдіретін қабілеті - CK18

× You found a Typo