Error message

  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).
  • Warning: Creating default object from empty value in ctools_access_get_loggedin_context() (line 1411 of /var/www/modules/ctools/includes/context.inc).

Сандық гуманитарлық ғылымдар

МАМАНДЫҚ «САНДЫҚ ГУМАНИТАРИСТИКА»
Мамандықтың мақсаты мен міндеттері «Сандық гуманитарлық ғылымдар» - Қазақстанда алғаш рет іске асырылғалы отырған, біздің елде теңдесі жоқ бірегей білім беру бағдарламасы.
Білім беру бағдарламасының мақсаты: гуманитарлық жаңа сандық және ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, білім беру және әкімшілік саладағы қолдану және түсіндіру мүмкіндігін зерделеу, әлеуметтік- гуманитарлық және компьютерлік ғылымдар, пәнаралық әдiстер мен тәжірибелердің негізінде, студенттерде тарихи және гуманитарлық дағдылар қалыптастыру. Қазақстан үшін осы білім беру бағдарламасының түлектерін дайындау, әкімшілік, мұрағаттық және кітапханалық құжаттарды цифрлау үлкен мүмкіндік береді. Қазақстан Республикасының электрондық ақпараттық кеңістік қалыптастыруға көмектеседі.
Біліктілік сипаттамалары Мамандықтың кәсіптік қызметінің салалары: гуманитарлық бағыттағы мәтіндік, сандық және графикалық ақпаратты автоматтандырылған өңдеуге арналған бірліктері бар барлық ұйымдарда, ақпаратты (оның ішінде интеллектуалдық) бағдарламалық қамтамасыз ету және лингвистикалық қолдау.
Кәсіби қызметтің объектілері: білім беру және онымен жұмыс істеу құралдарын зерттеу және модельдеу, сондай-ақ гуманитарлық салада интеллектуалдық басқару жүйесі. Оның ішінде: деректерді өңдеу жүйесі және интеллектуалды өңдеу және деректерді іздеу жүйелері бойынша тәжірибелік және ғылыми-зерттеу жұмыстары.
Кәсіптік қызметтің пәндері:
  • жобалық-гуманитарлық;
  • ғылыми - зерттеу;
  • әкімшілік - басқарушылық
Білім беру үлгісі 1) Сандық тарих.
2) Аналитикалық демография.
Әрбір траектория бірегейлігі 1) Қазіргі уақытта ең бай тарихи және мәдени мұра сандық форматта сақталады: электронды ресурстар, визуализация, деректер базасы. Бұл траекторияның бірегейлігі - білім беру бакалавры ақпараттық технологиялар мен гуманитарлық білім саласындағы проблемаларды шешудің математикалық әдістерін әртүрлі қолдануды меңгеру мүмкіндігі.
Электрондық ресурстарды жариялау, қайта құру және визуализация арқылы сандық тарихи-мәдени мұраны кеңейту. Осыған байланысты міндеттердің екі түрі шешіледі: 1) тарихи-мәдени мұраны сақтауға қол жеткізуді кеңейту; 2) деректерді талдау құралдарын және талдауды дамыту.
2) Білім беру траекториясының бірегейлігі демографиялық деректерді аналитикалық талдау үшін ақпараттық технологияларды игеру мүмкіндігін береді. Осыған орай, тарихшы-демографтың қолында үлкен сандық құралдар бар, олар диаграммаларды ғана емес, сондай-ақ интерактивті демографиялық карталарды да жасау үшін пайдаланылуы мүмкін, бұл статистикалық деректерді өңдеу үшін әртүрлі дәрежедегі құрылымдық деректердің үлкен көлемді, үздіксіз жасалған көлемдеріне ие болады.
Әрбір траекторияға арналған білім берудің нәтижелері Цифрлық гуманитаризмнің мазмұнын, тарихын, әдістерін және ең маңызды нәтижелерін біледі;
сандық гуманитарлық қызмет көрсетудің барлық салаларында баспаға және электрондық кәсіптерде кәсіби құқықты дербес іздейді, қарай және талдай алады;
ақпаратты өңдеу технологияларын игереді.
«Сандық тарих» траекториясы Тарихи дереккөздерді сандық зерттеу әдістерін; тарихи деректерді моделдеу және визуализация жолдары; графикалық бейнені сақтауға арналған форматтарды білу;
Компьютерлік графиканы қолдану, графикалық суреттерді сақтау және пішімдерін пайдалану, тарихи деректерді бейнелей алу;
Тарихи фактілерді, оқиғаларды талдау, олардың қазіргі заманғы сандық форматтарда олардың тиісті ұсынылуын қамтамасыз ету үшін мұрағаттық деректерді өңдеу үшін сандық құралдарды меңгеру.
«Аналитикалық демография» траекториясы Зерттеудің нақты әдістерінің көмегімен, атап айтқанда модельдеу және болжау; демографиялық үдерістердің басқа да әлеуметтік құбылыстармен өзара әрекеттесуін, демографиялық үрдістерді білу.
Әлеуметтiк дамудың демографиялық үдерістеріне, оның iшiнде әлеуметтiк институттар мен нормаларға, сондай-ақ әлеуметтiк-психологиялық факторларға және адамдардың экономикалық қызметiнiң барлық аспектiлерiне әсер етуіне талдау жасау.
Халықтың өсуін және демографиялық құбылыстардың, үдерістердің, құрылымдардың сандық ара қатынастарын, соның ішінде мәліметтерді талдау құралдарын, сондай-ақ демографиялық болжау әдістерін, ғылыми - зерттеу міндеттерін және тәжірибелік демографиялық мәселелерді шешу үшін қажетті біліктер мен дағдыларды игеру.
Осы мамандыққа түскен түлектердің білім деңгейіне қойылатын талаптар
(Дублиндің дескрипторларының негізінде)
  1. Білімі мен түсінігі: жалпы орта білім негізінде қалыптасқан оқу саласында білім мен түсінікті көрсету және АТ технологиясы мен гуманитарлық ғылымдар саласындағы қазіргі заманғы білімге қатысты белгілі бір аспектілерді қамту;
  2. Білім мен ұғымды қолдану: олар гуманитарлық ғылымдар, әлеуметтік ғылымдар және ақпараттық технологиялардың әдістерін және тәжірибесін біріктіретін пәнаралық зерттеулер саласында өз білімін қолдана алу;
  3. Пікір білдіру: әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, шешім қабылдау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру;
  4. Коммуникативті қабілеттер: мамандар мен маман еместерге ақпарат, идеялар, лермәеле мен шешімдерді жеткізу;
  5. Оқуға қабілеттілігі: жоғары деңгейдегі автономиялы білім алуды жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларына ие болу.
× You found a Typo